Friday 27 May 2011

terbalik !!!

teruja

entry aku nih saja nk cita pasai hidup aku lanih...terbalik tuh bukan sbb pa..terbalik tuh mean hidup aku la nih dah terbalik kot! org len tido wktu malam tp aku tdoq wktu siang..hehe..mmg pelik kot!tapi aku yakin ramai kot budak uitm aku hidup terbalik gak..sbb aku tgk depa duk on9 sampai 2-3 pagi,knfrm depa pon tdoq lambat,so bngn awal pon agak liat la!!aku bukan xmau bgn awal,tapi mmg liat nk bgn..huhu..sbb tuh la nih aku duk practice bngn awal,lagipon dah nk stat sem 3 kot..cuak gak la,depa kata sem 3 nih susah!tapi berusaha p la insyallah boleh punya..dimana ada kemahuan disitu ada jalan..betoi ak!apa la aku merapu pasai sem 3 nih.xdak kena mengena pon!qeja aku on9 fb jala waktu malam..padahal on9 tuh bosan kot,sampai tak tau nk tgk pa dah!ada gak aku berazam nk tdoq awai,tapi tak tau la pasaipa,mata aku nih mst tak ngntok sngt!las-las tdoq pkl 5 gak..bangun pon lewat gak la!sampai sini ja la,jiwa tgh kcaw nih..huhu!

gambar atas tuh xdak kena mngena pon!
aku cuma teruja nk tgk game nih!

No comments:

Post a Comment