Sunday 29 May 2011

Puas-Puas-Puas!


messi puas

memang aku puas ah man u kalah...lagipon aku mmg benci gila ngn man u nih..xtau pasai pa aku bnci.haha.barcelona mmg terbaik la..depa nih men secara total football..cara pasing depa mmg stailo la tambah-tambah messi..pergh!!final nih adalah yg kedua tuk barcelona and man u..sebelum nih depa penah lawan dah tapi mng kat barcelona..kali nih barcelona bukti skli g yg depa mmg team pling perfect la kat dunia nih!depa mng lagi hari ini(3-1 kot) kat wembley tuh..first 10 minit mmg man u control la..depa men laju kot,lepas 10 minit baru la barca control ball  dan myerang secara gila-gila...minit 27 pedro skor  first gol for barcelona .tp sat ja man u balas blik dengan rooney skor!aku pon dah ketaq dah.sbb 1-1..tp pas stat second half messi trus skor kot!mmg terbaik la..sampai tak terkata....pergh!tabik la bro..last gol david villa skor mmg bola loop yg terbaik la..van der sar kena tipu teruk kot..haha..secong half bukan aku nk bohong la, mmg barcelona control ball abis la..aku kesian gak tgk man u,tambah2x rooney..haha..cacirito yg fan man u duk bangga kan sngt tuh haram mcm xmen pon,dia keja ofside ja..mybe dia ketaq kot..kih3x..kan player baru..apa yg menarik perhatian aku adalah..semua striker barcelona skor kot dalam game nih..mmg ajaib la..villa-messi-pedro !

second goal!
ferguson xpuas hati!
haha.


Fakta.

 -2009 man u kalah pon dengan pakai baju putih,2011 pon depa pakai baju putih..so,change ur jersey !
        
-ayat keramat fan MU bila tewas "bosan jugak menang selalu,sekali-sekala kena kalah jugak" beware !


champion league 2010-11

barcelona terbaik la!
messi marvelous!

No comments:

Post a Comment