Monday 23 May 2011

pantai merdeka tuh !

entry aku kali nih berkisarkan tentang pantai merdeka.berkisarkan mmg xleh blah ayt aku! bajet hebat ja BM..padahal B jugak spm dulu..HAHA..apa la yg aku melalut nih...

Semalam aku tidoq agak lewat laa..pkl 4 pg kot,aku pon tak tau la pasai pa la nih awt aku xleh tdoq awai..kcaw la cmni dah la stat sem dah!..pastu aku pon tdoq..tgk2x pukul 8 pagi,akak aku gerak kata ayah aku suh siap kata nk pantai merdeka..AHHH ! agak panas gak la sbb aku mngantuk gila wktu tuh..huhu..tp apakan daya dah ayah aku suh bngn aku pon bngn la..pastu kak aku gtau kata nk p pantai merdeka ..aku pon masih mamai g wktu tuh,aku pon on ja la..

Aku pon terus mandi pastu sarapan sambil baca paper..cewah mcm org businesman lak bca paper pagi-pagi!
Lepas makan dah settle aku tngu la parent aku ngn kak aku siap..aku agak bosan aku on9 lu..HAHA..mengisi masa lapang katakan..ayat org berwawasan!


Pukul 10 bru kmi smua kua dri rumah 'banglo' ku sambil menaiki kereta MYVI..kih3x..aku la tukang drivenya..Pantai merdeka ngn aloq staq xlah jauh sngt..dlm sejam ja..Sebenarnya aku dah lama xp pntai merdeka nih..last aku p wktu form 3 kot..tuh pon sbb ada kem apa tah.wktu tuh masih budak hingusan lagi..apa kena mngena..xdak kena mngena pon..haha...

luruh sudah! 

Bila sampai ja aku tgk xdak org sngt pon..yala sbb harinih kan ari isnin..mana ada org nk mandi pantai waktu keja..kedai pon bukak xbnyk sngt pon..kedai pon mcm "hidup xmau mati segan ja'..berfalsafah lak aku!
Kami xmndi pon sbb mmg plan xmndi pon..lagipon aku mndi laut nih kureng sikit!...kmi just lepak2x ja kat sana sambil tgk laut..hehe..Pantai medeka pon dah len dah la nih!nmpak cun ckit la dri dulu..Besalah kan zaman dah moden!mestilah dah maju..kan KEDAH MAJU 2010.



superman taro
bosan!

pantai merdeka

chalet

pkl 12 aku pon ajk balik sbb bosan kot xdak pa2x pon..hehe..pastu kmi p pekena nasi briyani gam kat area village mall..not bad lah..xla sedap sngt..aku ingtkan sedap sngt..besa ja pon..
briyani gam
not bad lah!

p/s: hope korang enjoy k! :)

2 comments:

  1. kem yg wktu f3 tu nmanya Kem Singkir bang..
    haha

    ReplyDelete
  2. haha..tau..saja xmau tulis..kenangan lalu biarkan lepas!kih3x

    ReplyDelete