Saturday 21 May 2011

Legasi S-S

Harinih..aku nk cita pasai family aku lak..klu ampa rasa bosan xpyh la baca..HAHA..bukan apa bg aku family tetap first dalam hidup aku..hidup leh kcw kot klu family xdak..

Family aku nih xla besaq sngt..Besa-besa ja,aku ada dua abg dan dua kakak dan 4 org anak sedara ..sungguh bahagiakan bila jadi anak bongsu nih..HAHA..tp aku xmanja k.poyo ja..Parent aku dah pencen dah..kira depa lepak kat umah ja la.Abg-abg dan kakak aku dah keja dah..depa dah ada life depa sndiri dah..aku kata depa ada life sndiri sbb depa dah kawin..aku ja belum lagi..HUHU..Kakak aku yg sorang g tuh dia duk lepak ja kat umah smbil tgk tv..HAHA..dia tgh tngu masa tuk keja..nnt keja la tuh kot..HAHA...cukup la sampai sini ja aku cita pasai family aku..aku tulis bnyk2x stg org baca bosan lak kan..HAHA..

Family Aku
(baju biru poyo!)

adam
(bakal defend malaysia)
damia
(bakal ustazah)
afiq farhan
(bakal model)
aleesya
(kecik lagi!)
                                                                        
                                                                    

depa nih anak saudara aku! they call me 'paksu' . . .
jgn panggil aku paksu lak k.HAHA !

p/s: hampa nak baca,bacalah! xmau bca xpala

3 comments: